Ett jävla meck

Åkte ju ut förut och hämtade bilen. Herre min skapare...
Tog Alicia i bärselet och bar babyskyddet i handen. Plus att jag var tvungen att ta med massa annat krafs så jag såg ut som en riktig zigenare när jag gick hemifrån. Jag kom till spårvagnshållplatsen och frågade mig själv varför jag inte satte Alicia direkt i babyskyddet. Fan vad korkat liksom...
Sen skulle jag leta upp hållplatsläget i Kungssten. Den låg ju på andra sidan vägen och en bit att gå. Hann med bussen i alla fall and off we went.
Skulle hoppa av på sörredsgården för så är det inte långt att gå. Trodde jag! Det var ju helt fel. Jag fick gå över hela fucking volvo parkeringen kånkandes på Alicia i stolen och en påse i andra näven. Givetvis var jag ju tvungen att prata telefon också eftersom jag var så sne!

Bilfan funkar nu iallafall. Det är ju alltid något.
Åkte och köpte mig en cola och lite choklad. Tycker att jag är värd det efter den utflykten.

Lillfjärten ligger brevid mig i soffan och sover. Mammas gullunge!
Nu skall jag chilla en stund. Ikväll kommer ju efterlyst och min idol GW. Måste se.
Efter det skall jag lägga mig faktiskt. Är helt sjukt trött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha..fan va duktig du e som tar tag i det helt själv!

Jag hade nog bett min kära sambo att köra mig, men jag e ju lite lat oxå...

Efter den trippen tycker jag du förtjänar all cola å choklad i världen!!!

Kram

2008-10-16 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0