Första babysimmet!

Idag var jag och Alicia på babysim för första gången. Det var jättemysigt! Hon verkade gilla vattnet. Tror att hon blev mest rädd för dem andra barnen som skrek. När en bebis började skrika så tittade hon på mig och sköt fram underläppen sådär som små barn gör. Typ som "Mamma hjälp mig". Lilla dockan.
Det var inget under vattnet idag. Hon visade oss lite sätt att hålla barnen osv. Det var mysigt. Malin och Victor var också med. Victor var helvild i vattnet. Men han är ju lite större än dem andra. Ett halvår blir han.

Det var meckigt efter när man skulle duscha... Alicia var lessen och trött och det blev kallt för henne. Så in i duschen med henne och bort med allt klor, torka henne, på med blöja och kläder. Vatten överallt. Plus att man skall hinna med sig själv också... Nästa gång duschar jag mig hemma och gör bara ordning henne där.

Vi gick från babysimmet kl 13. Alicia sover fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0