Friskförklarad

Var på Östra idag för att kolla förlamningen som jag hade. Jag fick betala 300 spänn, gå in till läkaren och lyfta på ögonbrynen några gånger. Vissla en gång och le. Så sa han att det ser bra ut du behöver inte komma tillbaka mer.
Dåligt timpeng...
Efter östra så träffade jag Sara på stan för en fika. Gick och köpte strumpor till Alicia också. Alla hennes strumpor är ju för små. Hälen sitter mitt under foten typ haha stackarn.

Bilen är fortfarande inte klar. Dem har inte ringt i alla fall. Är ganska glad för det för jag orkar faktiskt inte åka och hämta den nu. Och Chrille är inte hemma heller. Har inga direkta planer som innefattar bil i helgen ändå så jag överlever.
Känner mig sunkig och ska mysa lite nu.

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0