Hemma

Nu är vi hemma. Jag och Alicia har varit och hälsat på hos mamma och pappa. Jag fick kycklingpaj, en jävligt god sådan, och sen kvällsfika. Mysigt att komma hem till dem och ha lite sällskap. Det är tråkigt att Chrille jobbar kväll, men vad fan skall man göra. Snart är vi arbetslösa och då går vi la varann på nerverna istället haha.
Jag och mamma var nere på nyöppnade ICA MAXI i angered också. Asså seriöst. Angered Centrum. Stället gud glömde. Klarar fan inte av folket. Ungjävlar som springer runt och får det att låta som ett fucking zoo...

Idag var ju fotografen från expressen här också. Det gick bra (tror jag iaf). Dock så var Alicia ledsen och trött och somnade när han skulle fota. Så på dem första bilderna sover hon med napp i munnen och grejer. Men sen vaknade hon och var jättenyfiken på fotografens prylar och den stooora kameran. Haha lillstumpan. Så dem sista bilderna blev nog fina tror jag. Jag sa till han att välja bilderna där hon var vaken och det skulle han sa han.
Så på lördag får vi se resultatet...

Imorgon är det babysim igen. Försöker få C att bada med lillan men han säger att han inte vill. Jag skall tvinga honom.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fick du inga presenter till alicia när du var hos karin och bengan?

2008-10-30 @ 08:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0