Jädrar

Fan vad det blåste inatt! Helt sjukt ju! Jag tänkte att är som helst så blåser lampan som hänger mellan husen här ner! Tur att man har tak över huvudet. Tänk alla stackars uteliggare. Vart tar dem vägen liksom? Finns det sån härbärgen i sverige som man ser i alla amerikanska filmer? Kyrkan borde ha öppet imellanåt och ta emot... Speciallt när man vet att det skall komma monster väder...

Stackars Alicia har blivit sjuk. Hon har åkt på sin första förkylning lilla gumman. Det är jobbigt för hon är snorig och det är lite svårt att snyta en två månaders baby. Men jag köpte näsdroppar och en grej som man suger ut snoret med som är jäkligt bra! Feber hade hon också. 38,1 var det uppe på inatt. Ingen större fara. Nu på morgonen hade hon ingen feber alls. Skönt!

I söndags var jag och Alicia hemma hos Catrin och tittade på idol. Jättekul! Käkade massa onyttigt också. Precis som back in the days haha. Gamar. Åkte vagnen dit och hem eftersom min bil inte ens startar. Fantastiskt. En bil från 2005 och den startar inte. Stabilt.
Så idag kommer brorsan hit och hjälper oss att bogsera ut bilen till Ford. Sicket projekt.
Skulle egentligen åkt hemma till Chrilles mormor och morfar på middag idag men jag ringde och sa att vi inte kommer eftersom lillan är sjuk. Mest för att inte smitta dem.

Nej, nu ska jag underhålla min sötkorv.

Kommentarer
Postat av: Sara

ah herre gud va d blåste, ja frös som faaan när ja kom hem, stackars liten fick hon feber sen i alla fall? usch då..

2008-10-05 @ 13:53:24
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

a men idag e det borta =) stackars dig som fick åka hem i det pissvädret..

2008-10-05 @ 16:25:02
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0