Jag gör den jag med

  • Vilken svordom använder du mest?   Fan, F***a, Helvete, H**a (Jag vet, för jävligt)
  • Äger du en iPod? Ja den ligger och dammar nånstans
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jag har en levande väckarklocka. Min lilla dotter
  • Hur många resväskor äger du? Ingen
  • Använder du flip-flops? Ja, soft
  • Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Maxi Sisjön
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? The Bourne Ultimatum tror jag den hette
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag hade byggt hus.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ja
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Inte den blekaste
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen aning 
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej
  • När var senast någon stötte på dig? Många herrans år sen
  • Vad åt du till middag senast? Köttfärsgryta med ärtor, majs, paprika, jasminris och tacokrydda
  • Använder du huvtröjor? Ibland
  • Kan du vissla? Javisst kan jag det
  • Vem var den senaste som ringde dig? Therese
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Balder. Rakt av!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkerligen men vem bryr sig?
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 031
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Haha nej jag tyckte tecknat jag tönting haha. Normal unge...
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Frölunda Torg. Jäkligt stort
  • Hur många syskon har du? två
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Fucking Åmål. "Hon lade handen på mitt lår.. Jaha OCH?" Haha
  • Äger du några band t-shirts? Nej. Men jag hade en del Backstreet Boys tröjor back in the days haha
  • När flög du senast? Hmm.. Det var nog till stockholm. Eller Thailand. 3-4 år sen kanske.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord?
  • Läser du för skojs skull? Ja
  • Pratar du några andra språk? Engelska
  • Diskar du din egen disk? Jag diskar typ all disk
  • Har du gråtit offentligt? Ja
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja.. inget nu direkt.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja, jag vill göra en tatuering på foten 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Killen ska ALLTID bjuda
  • Kan du kasta macka? Haha nej. men jag kastade en smörgås på en person en gång haha.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men jag önska.
  • Vad har du med dig in på bion? Godis och sällskap
  • Vem var din favoritlärare och varför? Det var nog Runa. Så flummig.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Ja
  • Vad har du för väder? Det blixtrar ute.
  • Har du en blogg? Ööö ja..
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Teckenspråk eller hantverk kanske.
  • Gillar du att flyga? Gillar inte att lyfta och landa. Väl uppe e det la OK.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor!
  • När sov du senast på golvet? Vet jag inte
  • Vilken är din favorit drink? Ingen drink men det amerikanska rosévinet är favoriten.
  • Gillar du din boende-situation? Nja. jag älskar Majorna och jag älskar lägenheten men den känns för liten.
  • Vilken är din mammas hemstad? Landskrona e det va?
  • Din pappas hemstad? Göteborg.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Man är inte så kräsen med sömnen när man får  barn. Huvudsaken är att man får sova.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte fullbokade direkt.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha gjorde vi det Sandra och julia?
  • Vilken är din favoritfrukt? Melon
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ne inte alls 
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27 (herregud)
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? O ja.
  • Tror du på liv på andra planeter? Varför inte?
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
  • Vad var det senaste du åt? Mddagi
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Spelar ingen roll
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte faktiskt. men Anna var ju ganska inne 1982 
  • Gillar du senap? det går la ner
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?  Det löser sig
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? vette fan
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
  • Tycker du om att krama folk?  Ja 
  • Skulle du säga att du är trendig? Klär på mig det jag gillar. Sen om det är inne eller inte kvittar.
  • Äger du en digitalkamera? Ja min älskade systemkamera
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kelis, Pink och Alicia Keys (Varför mest svarta undrar jag)
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det stör mig.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Gömda
  • Tycker du att du är attraktiv? Ibland
  • Vad är du allergisk mot? Ingenting
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet inte. Mamma?
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Sara, Sandra och Julia

  • Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Hahaha..fan va roligt test!

    Vad jag undrar mest just nu om dig e ju vem kastade du smörgåsen på??? Hihi...så roligt!!!



    Asså jag vet ju inte hur du va men jag satt längst fram tyst som en mus å lyssnade ivrigt på lärarna å antecknade febrilt!!!..eller det kanske inte va jag...hahaha...Vi kanske inte va varken klassens eller lärarnas favoriter men fan va sköj vi hade!!!

    2008-10-03 @ 13:13:20
    Postat av: anna

    haha du pratar om lojz haha

    2008-10-03 @ 13:40:58
    URL: http://pann.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0