Lista

Blev utmanad av Malin och Sara

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då hade jag börjat gymnasieti fucking tvååker haha. Dejtade killar och slarvade runt. Nödinge was the place...

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Det var en söndag och jag kommer ihåg att jag slappade. Tog en promenad till Röda Sten med min nya jacka =) Chrille var inte hemma så jag lagade mat till mig själv. Fantastiskt vilket minne jag har...

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Lösgodis, Chips, Nötter, Marabou mjölkchoklad, jordnötsringar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
oj...
Bob Marley - One love & Three little birds
Kelly Clarkson - Behind these hazel eyes
Justin Timberlake - Losing my way
Governor Andy - Dessa strebrar

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bygga hus, betala skulder, köpa ny bil till mig och chrille, spara till Alicia och resa med hela familjen

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Äter för mycket godis, stressar upp mig för småsaker, envis och frispråkig (dem två sista är både på gott och ont dock) äh det blev bara fyra

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Mysa, Promenera, Va med min familj och vänner och Baka

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Snowjoggings, tjafs, moonboots, skinnväst och mockajacka

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Min dockvagn, mina barbies, lego, tågbanan och att leka båt och affär

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Den som känner fört gört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0