Lördag

Idag har vi varit hemma hela dagen faktiskt. Det avr ju fint väder men vi hade tvättid så det blev ingen frisk luft =(. Hade behövt det känner jag. Jag har åkt på nackspärr på båda sidorna. Det gör jäääävligt ont kan jag informera er om. Hoppas att det är bättre imorgon.
Alicia har vart sömnig idag och har "gått" i pyamas hela dagen. Skönt för henne att ha såna dagar också kanske. Jag la henne förut för hon var så trött coh gnällig men jag somnade innan henne haha. Jag sov en timma. Riktigt gött faktiskt.

Imon skall jag åka och kolla på ett babygym till lillan och sen skall vi till Cs mormor och morfar på middag.
Inatt får vi ju sova en timma längre ju! Fan vad nice!

Ha en mysig kväll i stormen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0