Nervös

Har gjort ordning mig lite grann nu inför fotograferingen om några timmar. Vet fan inte vad jag skall ha på mig bara. Fet som man är så finns det inte så mycket att välja på. Provade ett par gamla jeans igår haha PADDA! Måste ta tag i detta men palla...
Anyway, fotograferingen var det ja. Snart skall jag väcka Chrille så att jag kan städa här hemma. Gjorde det mesta igår så det är bara dammsugning och plocka undan lite. Usch vad pirrigt detta är.
Skall be fotografen retuschera mig haha.
Hjärtat sover middag så förhoppningsvis är hon pigg och glad framför kameran sen.

Skriver mer senare.
Wish us luck...



Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till allt kommer gå jätte bra.

Du e inte alls fet du kommer vara jätte fin på bilderna. Är jätte nyfiken. ska köpa den på lördag.

pöss o kram

2008-10-29 @ 10:53:12
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0