Nighty

Nu är det läggdags för min del. Lilla stumpan sover och jag är trött och frusen. Hoppas inte att det är något på gång.
Måste bara berätta en rolig sak.
På lördag skall jag, Alicia och Chrille vara med i expressen. En intervju som en reporter gjort med mig och imorgon kommer det en fotograf hem till oss och fotar. Det skall bli jättespännande (fast jag kommer säkert bli avis på fotografens alla prylar haha).
Så på lördag får ni köpa Expressen och kolla in oss. Vad det handlar om får ni läsa då. Sicken Cliffhanger...

Nu är det natten.
Sov gott



Idag har vi vart glada!

Kommentarer
Postat av: Therese

guuuuud va söt hon är här. lilla strumpan =)

2008-10-29 @ 10:51:38
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha..va lurig hon ser ut.. lilla fisen...

Jag ska absolut köpa tidningen då, fan va cool. Jag känner en kändis :)

2008-10-29 @ 14:16:41
Postat av: anna

haha a visst ser hon lurig ut haha

2008-10-29 @ 15:14:18
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0