Onsdag

Sitter och tittar på efterlyst. Skall bli spännande att se varför den tyska kvinnan som ör misstänkt för morden i Arboga använder hammare när hon byter glödlampa. (Dem frågar henne i reklamen vad hon haft hammare till och hon nämner en anledning plus att hon bytt glödlampa haha)

Nu har Alicia slumrat in här brevid mig. Hon är så underbar! När jag tittar på henne så fylls jag av en sån underbar känsla. Jag vill ge henne den bästa uppväxten man kan tänka sig. Hon är livet! Hon är kärlek!


Idag har vi varit på baby rytmik i kungsladugård kyrkan. Det bor en kvinna i huset som har en son, Victor som är 5månader. Jag frågade henne om hon kände till några aktiviteter i området och hon nämnde några stycken. Så idag gick vi tillsammans med barnen på baby rytmik. Alicia verkade tycka att det var spännande när alla sjöng och det spelades piano osv. Sötnos. Kul att ha lite att göra på dagarna och Malin (som bor i huset) är jättetrevlig!

Torsdagen vecka 43 skall vi börja på babysim med Alicia. Det skall bli riktigt kul faktiskt. Hon älskar att bada här hemma så det skall bli spännande att se henne i badhuset.

Imon skall vi träffa Anna och Leo och fika.

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Sa

2008-10-02 @ 12:48:19
Postat av: Sandra

Hahahah..liten miss där...haha

Det e jag som e Sa asså

Har oxå sett den reklam biten, vad va hennes försvar på det då? Tror liksom inte det hjälper på nåt sätt att ha med en hammare till nåt sånt, tror faktiskt bara att det blir lite svårare...

2008-10-02 @ 12:50:17
Postat av: anna

ja hon sa att hon hade använt den och en tång när glödlampan gått sönder och hon skulle få loss själva sockeln. men får man inte en redig stöt om man pillar in en tång där?????

2008-10-02 @ 15:45:26
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0