Snart...

skall jag lägga mig men tänkte skriva några rader först.

Igår var det ju helt underbart fint höstväder så vi gick ut tillsammans hela familjen och promenerade. Vi gick genom majorna till stigbergstorget och ner till järntorget. Upp linnégatan och genom slottskogen och hem. Hade tänkt stanna och ta en kaffe/te i linné men tjockisen (läs jag) blev hungrig så vi gick hem och gjorde middag. Lagade nån kassler gratäng med ris. Helt okej faktiskt.

Idag har vi inte gjort mycket. Jag gick ut på en promenad imorse men det började regna så det blev en snabb promenad på en halvtimma bara. Bäddade ner Alicia i vagnen med det nya fårskinnet och jag har bestämt mig för att behålla det även fast det är pissgult. Huvudsaken är ju att lillan har det varmt och gott.

Imorgon skall jag träffa mammagruppen. Känner inte för det alls men men.. nu har jag ju sagt att vi skall komma så.
Nu skall jag lägga mig och sova några timmar innan lilla sessan vaknar och vill äta.

Just det ja. Imon skall bilen visst vara klar. Halle fucking lujah!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0