Söndag

Igår var jag och Alicia på kalas hos farmor (Chrille åkte på migrän). Hon och Lisa hade ju fyllt år och vi käkade en jävligt god tortellini gryta (Lisa du får maila receptet till mig, jag glömde ta det igår ju). Alicia gick från famn till famn stackarn haha. Men hon verkar inte ha något emot det. Kanske var bra också för inatt sov hon hela natten utan att äta. Visserligen vill hon vara vaken när jag och Chrille ville sova men när klockan var 12 somnade nog hon också tror jag. Hon är bra för om vi lägger henne och släcker lampan så fattar hon att hon skall sova. Jag har varit ganska noga ända sen hon föddes med att skilja på natt och dag. Släcker ner på kvällen och har vant henne vid att man på natten skall sova i sovrummet. Och det funkar faktiskt bra!

Idag skall vi gå på promenad hela familjen =). Jag får aldrig med Chrille ut och gå för han hatar ju det. men idag sa han ja! Det varkar ju vara riktigt gött höstväder ute också. Vet inte vart vi skall gå dock. Jag föreslog Eriksberg, Chrille föreslog Stigberget. Vi får la se vart vinden bär oss.

Tog fram kassler till middag. Tänkte leta upp nåt gött recept nu.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

De mailar jag över när jag kommer till Uppsala har de på datorn där, Kul att du gillade de! Tack så mycket för presenten och det FINA kortet. Och nu är jag nöjd, när jag fått gosa lite, det kan man leva på fram till jul! Hon är så snäll eran lilla flicka. Hälsa Crille :)

Puss

2008-10-12 @ 09:58:10
Postat av: anna

ja hon är världens snällaste!! och hon gillar dig till skillnad från sin morbror haha. Maila det när du kommer upp, det blir perfa!

Kram från oss tre

2008-10-12 @ 12:53:13
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0