Torsdag

Idag var jag och Alicia ute och handlade lite. Vad skönt att bilen är klar så man slipper vara så handikappad. Jag använder inte bilen så värst mycket men när man skall handla så är det fan ett måste. Att gå och handla i småbutiker här i Majorna är ju apdyrt.
Skulle tvättat idag med men jag bytte tiden till imon för jag orkade verkligen inte. Plus att Chrille sov dåligt inatt så jag lät honom sova imorse. Så jag passade så att sova middag med lillan i två timmar.
Åkte hem till mina föräldrar lite spontant förut. C skulle inte ha bilen så jag tänkte vad fan skall jag sitta här och ruttna för?
Alicia "snackade" för fullt hos mormor och morfar. Jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag pratar med henne och hon "snackar" tillbaka och skrattar och ler. Det finns inget härligare! Mammas hjärta!

Imorgon skall vi hem till Chrilles arbetskamrat och hans familj. Käka tacos och jag vill ju såklart kolla på idol. Får väl se om jag blir nerröstad.
Nej, läggdags nu. Alicia sover redan...

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för besöket igår. Det är så kul att se hur hon utvecklas det går med världens fart nu. Man blir alldeles tårögd när man lyssnar på henne. Kram

2008-10-17 @ 13:51:32
Postat av: anna

a hon är för härlig!!! kram ses imon igen

2008-10-17 @ 16:35:25
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0