090409

Idag har varit en tuff dag.
Vi har en liten tjej här hemma som inte vill sova på varken dagen eller natten. Så idag var hon vaken hela dagen. Jo, hon sov en halvtimma. Hon var alltså vaken från 7:00 till 17:30 då hon somnade i bilen när vi åkte hem efter att ha varit och hälsat på brorsan.
Han har fått ganska bra ordning i sin lägenhet nu. Jag och C fick god mat och vi tjötade lite.
När vi kom hem så gav vi lillfisen välling och idag somnade hon innan 18:30! Det var annat än igår då jag nattade henne. Det tog två timmar!

Någon med barn som känner igen detta beteendet runt 8 månader?

Idag fick jag gardinstången från Ellos som jag beställde för ett bra tag sen. Alicia fick en klänning också.
Jag hade tänkt sätta upp gardinstången nu men nee... Jag vågar inte riskera att väcka lillan. Hon behöver sova den lilla råttan. Sätter upp den imorgon.
Ska visa bild då också.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0