Äckelnaveln

Jag glömde ju berätta hur det gick hos läkaren i tisdags med naveln.

Mycket riktigt så är det ett bråck som jag fått. Antagligen för att magen blev så jäääävla stor under graviditeten. Läkaren tryckte och hade sig. Varför skall dem alltid plågas ännu mer när man säger att "aj, där gör det ont". Nej, då trycker vi lite till och pinar. As.
Jag skall opereras den 8e juni. Ännu en operation på magen. Snyggt. Ni kan kalla mig lapptäcket sen.
Äh vem bryr sig. Snyggare med ärr än den fulnaveln =).

Kommentarer
Postat av: Annica

Idag är de så duktiga så de kan säkert göra det utan att hela magen förstörs! Kul att Liseberg har öppnat, jag e ju plastmamma nuförtiden då får man åka såna där lugna roliga saker som man aldrig får annars:)

2009-04-24 @ 10:31:31
Postat av: Jenny

Usch stackare, men tur att läkare är duktiga så de kommer nog få till det där bra och att ta bort det onda.



Hoppas ni har en fin dag i vårvärmen! Kram Jenny

2009-04-24 @ 15:22:45
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0