Bootcamp

Japp, nu får det vara nog här hemma!
Jag har inte skrivit så mycket om det här i bloggen men vi har haft ett helvete med Alicia de senaste två veckorna ungefär. När hon skall sova så är det skrik skrik skrik! Så vi har fått ligga brevid henne och natta henne den senaste tiden.
Idag var det Chrilles tur att natta henne och han tog tag i det som vi borde gjort för längesen. Ner i sin säng och somna själv.
Hon skrek sig hes i ungefär en halvtimma. Jag gick ut på en promenad för det gjorde så ont i mamma hjärtat. Men nu får vi ha det så här några kvällar. Hon måste lära sig att det inte är farligt att somna själv. Övervinna vad det nu är hon är rädd för.

Min älskade älskade fina tjej! Jag älskar dig så, men ibland måste jag vara hård!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0