Going to Skåne!

Nu har jag bestämt att jag och Alicia åker till skåne den 4e maj. Hur länge vi stannar vet jag inte. 2-3 nätter kanske.
Vad kul det skall bli att träffa Linda, Jimmy, Isabelle, Benjamin och min guddotter Bianca igen!

Jag saknar Linda varje dag! Jag önskar att vi bodde närmare varandra. Vi skrattar alltid så mycket åt våra galna USA minnen. Vilka jävla dårar vi var egentligen haha. Jag är så glad och tacksam för det året vi hade tillsammans i USA. Tänk om jag aldrig hade fått träffa Linda? Hur hade det varit då? Då hade jag säkert hängt med en massa andra svenska au pairer och inte haft hälften så kul som med Linda. Vi fick ju verkligen uppleva den riktiga amerikanska livsstilen. Snabbmat 3 gånger om dagen ibland haha. McDonalds till frukost, Burger King till middag och Taco Bell till kvällsmat. No wonder att jag gick upp 11 kilo under det året.
Sicka fyllor och bakfyllor. Jesus.
Erkänn du garvar nu Linda hahaha.
Weeeeooh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0