Liseberg

Idag var vi på Liseberg. Alicias första besök! Eller hon var ju där i julas förresten. Men det räknas inte. Då låg hon bara i vagnen och gotta sig. Idag var hon uppe och tittade på allt och åkte karuseller.
Vi åkte Trummeliten, Ponnykarusellen, farfarsbilar och hon åkte kaninresan med mamma och min faster. Hon tyckte att det var spännande och tittade på allt runt omkring. Tyvärr sprang vi inte på några kaniner. Det var synd.

Jag åkte balder, bergbanan och den nya barnbergbanan Rabalder haha. man får passa på när det är gratis och inte köer! jag hade kameran med mig men nu är batteriet dött så jag måste ladda den. Ska få lite bilder av min svägerska också. Kanske dyker dem upp imorgon.
Vi fiskade i fiskdammen också och hon fick en nalle och en motorcykel!

Lillan tvärdäckade när vi kom hem. Vår fina duktiga tjej! Inget gnäll under hela kvällen! Vi var hemma klockan 22. normal läggtid för henne är klockan 19-20.
Mammas snäcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0