Lördag

Idag fick jag sovmorgon till halv elva då C och lillan kom in och väckte mig. Alicia skrattade när hon såg mig haha. Hon blir alltid så glad när jag kommer efter att ha varit "borta en liten stund". Sötnosen min. Det är underbart att vara så uppskattad.

Vid ett tiden åkte jag och lillan hem till min pappa (mamma jobbade) och hälsade på. Vi satt ute en stund och sen fick jag med far min till affären. Hade ingen mat med mig till Alicia. Vi gungade på vägen till affären också men det blev en liten gungtur för gungan var för stor för Alicia. Hon försann nästan haha. Det fanns bara en sån där däck gunga.
Vid halv fyra hämtade jag mamma på jobbet så hon fick träffa lillskitan också.

Nu sitter jag här och väntar på C som snart kommer hem. Vi skall kolla på en film på TV4+ sen. Five fingers hette den. Ryan Phillipe är visst med.... Mumma.



En djävuls romans kommer på SVT1 ikväll kl 22:40 också. Han är inte fy skam i den filmen asså...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyxigt med sovmorgon :) Skulle jag också ha men just nu går husbygget i första hand dvs det är bara knata upp när lillsessan vaknar så att gubben kan gå ut o snickra ;) Hoppas ni haft en jätte härlig söndag! Kram Jenny

2009-04-19 @ 20:54:01
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0