Noll koll

Jag messade med en kompis förut och vi skrev lite om veckan osv. Så skrev hon skulle dricka på torsdag och jag tänkte, Ööö på en torsdag. Men sen kom jag på att det är ju valborg! Snacka om att vara helt borta! Man har inte koll på sånt när man har barn. Men kanske skulle man ta och hitta på något ändå?

Imorse gick vi en power walk. Bort mot långedrag. Vi var ute en timma och det var riktigt riktigt varmt. Nu har det blivit molnigt men kanske spricker det upp igen. Jag som hade tänk ta ut badbaljan på balkongen så att lillan skulle få plaska lite. Det skulle hon gilla! Vilken tur vi har som inte har någon balkong under oss!

Nu vilar lillan med sin far och har gjort det i en och en halv timma och jag har ätit lite lunch, duschat och gjort iordning mig. Mammalyx!
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: jull

ha ha mammor och invandrare, hade inte heller en aning om de!

2009-04-28 @ 18:43:10
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0