Onsdag

Idag var vi på babyrytmik olch jag tog mig friheten att bjuda med Carro och Donya. Det var roligt idag, alla barnen utvecklas så mycket och dem är på varandra. Idag drog den ena ut tofsen på en annan (sotis på det vackra håret kanske?) Och dem härjar runt och är på frökens papper. Haha. Hur sött som helst. Alicia satte sig brevid fröken idag och tittade på henne när hon sjöng haha.

Efter rytmiken gick jag och Malin en promenad med barnen. Carro skulle till en kompis.
Vi var ute i tre timmar! Hittade en helt fantastiskt väg att promenera. Kan inte fatta att det finns skog mitt i stan så! Jag var änna stel i benen när jag kom hem!

När vi kom hem så fick lillan mat, sen lekte vi lite och på kvällen fick hon ett bad.
Idag var det 20 minuters gnäll innan hon till slut somnade utan nappen till och med.
Lill trollet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, kul att du är med i utlottningen, sessan somnade på vägen hem men lovar att dra vinnarna i morgon bitti! Hoppas ni haft en fin dag, kram Jenny

2009-04-15 @ 21:35:24
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sara

sötfis=) lå¨ter som en härlig dag=)

2009-04-16 @ 12:05:44
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jenny [mamma till Vilda!]

Usch vad jobbigt att behöva låta henne gnälla sig till sömns, men det verkar inte finnas något annat sätt att lära dem somna själva. Vilda somnar själv ibland men vaknar till då och då och har svårt att komma till ro helt och hållet, men hon är så liten än att jag gärna tar upp henne en stund. Det är hemskt hur det kan skära i mammahjärtat när de små grynen är ledsna.



Jadu, det där med badet var ingen höjdare. Synd om henne! Får köpa en termometer istället tror jag.

2009-04-16 @ 22:56:31
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0