Onsdag

En fullspäckad dag i sommarhettan! Fasen vad varmt det varit idag! Helt underbart!
Vi började dagen på babyrytmiken. Sista gången idag och det var många barn där. Det är kul att se att så många pappor som är pappalediga fortsätter att gå när deras tjejer börjar jobba. Det skulle nog ALDRIG Chrille göra.
Idag var det fyra pappor där.
Fröken blev så glad för blomman! Vi köpte en zinkhink och planterade sommar dahlior i.



Alicia med trumman på rytmiken!

Efter rytmiken gick vi till BVC. Alicia är nu 72 cm lång och väger 9615 gram. Hon växer stadigt och följer sin kurva perfekt. Ligger över på både vikt och längd. Mammas lilla biff.
När vi kom hem därfirån så tog jag ut badbaljan på balkongen och så fickm Alicia bada ute! Det gillade hon verkligen! Hon rös lute när det fläktade haha. Så sött. Sen kom Victor ner och levde rövare haha. Han är inte stilla en sekund. En riktig liten Emil kommar han att bli!



Bad på balkongen!

Alicia är bjuden på sitt första barnkalas! Till Victor som fyller ett år. Så den 8e maj skall vi på kalas!
Imorgon skall jag ut och shoppa lite till mig själv! ENSAM! Bara för att jag för en gångs skull har pengar kommer jag nog inte att hitta något. Men jag behöver verkligen kläder.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken toppenhärlig dag=) alicia ser ut att njuta=)

2009-04-30 @ 12:21:52
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0