Onsdag

Idag tog jag med mig lillan och promenerade till farmor och farfar. Det blev en redig promenad på en timma och en kvart. Men det var helt underbart väder ute. Gick längs med vattnet hela vägen in till stan.
Farmor och farfar var så glada att få träffa lillskiten och hon fick ett påskägg med en liten mjukis kyckling i.
Vi stannade tills klockan var närmre tre, hade tänkt ta en promenad hem också men jag gick in till stan och sen mötte jag Catrin vid domkyrkan och vi hade sällskap på vagnen.

Stackars lilla Alicia, diarre, ingen matlust och gråter. Ni som vet, det måste la vara tänder eller?
Hoppas det blir lika gött väder imorgon. Då skall jag vara ute hela dagen med Alicia.



Min gosefis! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nawww hoppas hon blir bättre snart! Och om det är tänder att dok kommer ut fort!

Snart ses vi!

2009-04-01 @ 22:31:08
Postat av: anna

Ja bara en vecka kvar ju!!! =)

2009-04-02 @ 10:50:55
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0