Sunday bloody sunday

Jag får la uppdatera lite om livet... Var ett tag sen nu.

I fredags hjälpte jag min brorsa att flytta. Det var ett jävla spring upp och ner (hans gamla lägenhet var på tredje våningen och no fucking elevator) men det gick hyfsat bra. Jag var hemma igen vid tre tiden och då gjorde jag inte så mycket. Lekte med Alicia för jag saknade henne såklart när jag var borta. Det är så underbart att komma hem och se hennes glada face när man stiger in genom dörren. Min lilla trollrumpa.

I lördags var det också flytt. Då tog vi alla möblerna. Var klara rätt tidigt och jag var hemma vid 11:30 ungefär. Det var helt underbart väder så vi gjorde ordning oss snabbt och gick ner till Röda Sten och satte oss på uteserverigen och tog en fika.
Jag blev glatt överraskad igår när jag kom hem från brorsan också. Ställde mig på vågen för att ha lite koll på vikten eftersom jag det senaste inte följt viktklubb nåt vidare. Jag har ätit OK, normala protioner och inte så mycket godsaker. Jag hade fan gått ner! Nu har jag totalt gått ner 8,2 kilo sen 1a januari! Om 4 kilo är jag nere på vad jag vägde när jag blev gravid. Fast jag skulle gärna gå ner ytterligare 3 kilo till. Det är lättare att kämpa när man ser resultat.
Dock har jag blivit så bred över höfterna efter graviditeten. Bäckenet ändras ju säger dem och det har nog mitt gjort. Jag kan knappt få på mig jeans ju.

Idag har jag träffat Carro och Donya en sväng på Backaplan också. Hon bjöd mig på sallad på paprika. Tack gumman.
Nu skall jag städa toaletten här hemma. Som jag längtat hela dagen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj wow, va duktig du varit :) Hoppas du haft en fin kväll, kram Jenny

2009-04-05 @ 22:09:06
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sara

good job babe=)

2009-04-06 @ 12:56:28
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Johan

Tack snälla syster för hjälpen med flytten. Det blir trerätters middag som tack när jag kommit iordning

2009-04-07 @ 17:38:06
Postat av: anna

Ingen orsak Johan. Vi fick ju mat på fredagen!

Tänkte ta med lill skiten och hälsa på dig på torsdag efter du jobbat. Kan du då?

Kram

2009-04-07 @ 19:59:44
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0