Tänker...

Jag har fått kontakt igen med massa gamla vänner från USA genom Facebook. Det är så roligt att få veta vad alla gör nu. Idag fick jag reda på att en vän där borta numer har fyra barn! Wow. Då tänkte jag shit hur har han hunnit det? Men sen slog det mig att det är 8 år sen jag avr där! Vart fasen har tiden tagit vägen?
Jag längtar tillbaka till USA helt otroligt mycket. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur det var där borta. Jag kan inte säga att jag saknar den livsstilen som jag och Linda levde där borta. Herregud, festa fem dagar i veckan. Det hade jag aldrig pallat idag!

Men jag drömmer verkligen om att få åka tillbaka med Linda. Att vi får sitta på Red Stallion en kväll. Sörpla goda drinkar. Melon ball, Jolly Rancher, White russian. Dricka rosé vin. Mmmm. Haha jag låter som jag har alkohol abstinens haha.
Jag vill träffa alla igen. Thomas, Marc, Joe, Vanessa, Melissa, Al, Phil Collins (smeknam), Coolingen.
Faaan vad jag saknar!
Linda, vi måste komma iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0