Tisdag

Idag har jag storstädat här hemma. Det är lite jobbigt att göra sånt när man har en liten hemma eftersom hon såklart vill ha ens uppmärksamhet hela tiden. Så det gäller att göra det snabbt! Jag fick i alla fall putsat fönstrena (som har varit ett projekt den jesus spela bandy) dammsugit, moppat golven, dammtorkat och tvättat. Å vad fräscht det känns här hemma nu!

Vi gick ut en sväng på eftermiddagen med lillan så fick hon gunga lite. Vi tog en tripp ner till Röda Stan också och satte oss på bryggan. Det var ju helt ljummet ute idag! Helt underbart!
Och en fröken Tone viskade i mitt öra idag att det skall bli 19 grader och sol på fredag! Stila dig!

 

Nu skall jag gå och lägga mig... eller snart i alla fall.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är nog bara för jag kommer hem det blir så fint väder!

2009-04-08 @ 08:01:34
Postat av: Sara

härligt=) mysdag...

2009-04-08 @ 14:14:57
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0