Tuff natt

Känner mig ordentligt sleten idag asså.
Lillan vaknade igår kväll vid 23 tiden och gnällde lite. Jag gick in och gav henne nappen och stoppade om henne men så fort jag gick ut så bärjade hon gråta. Så efter några turer ut och in i sovrummet så gjorde jag mig själv klar för att sova och la henne brevid mig för då brukar hon alltid somna. Men icke denna gången. Hon låg och sparka och hade sig och när hon väl hade lugnat ner sig och jag trodde att hon somnat så började hon igen!
Vid 24 tiden kom Chrille in och la sig också och då blev hon ännu värre. Hon låg och vände och red och sparka och slog. Hon var inte ledsen asså. O nej, hon var på ett strålande humör och tjoade och skrek och klappade händerna haha. Det var lite svårt att hålla sig för skratt faktiskt. Jag tror att jag tittade på klockan sista gången 1:30.
Till råga på allt så var det två brudar som flyttat in i huset som hade fest! Idioterna står och gapar på balkongen och spelar ashög musik! tar man inte hänsyn när man vet att det bor barnfamiljer i huset? Malin och Victor bor ju mittemot dem! Dock tror jag inte dem är hemma. Tur.

Idag skall vi åka till Chrilles kompis i Nossebro. Ut i skogen. Lugn och ro! Jag och lillan tog ett bad förut och jag har smort in mig med solkräm. Luktar sommar!
Ha en fin dag!

Just det. Hon ställde sig upp i sin säng inatt också. Nu blir det spännande kvällar och nätter framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0