Vitsippsdalen

I torsdags var jag och Alicia med mamma och faster i Botaniska. Vi gick genom vitsippsdalen och in i Botaniska trädgården. Där är sååå fint! I vitsippsdalen blommade det för fullt och var alldeles vitt!
Jag hade bestämt mig för att fota lillan eftersom jag skulle vilja göra en canvas förstoring på henne. Och det kan ju inte bli finare än med lilla dockan bland alla vitsippor.
Dock tyckte hon att min mamma och faster var mer intressanta än kameran och tittade på dem hela tiden.
Men här får ni se några bilder i alla fall.









Tyvärr blev ingen av bilderna förstoringsmaterial. Inte till canvas i alla fall.

Vi hade göööööörfint väder!







Det är helt otroligt att det finns sån här natur mitt i Göteborg! I love it!

Kommentarer
Postat av: Sara

lovely=)

2009-04-19 @ 23:05:03
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0