Barnledig

Jag har precis vart och lämnat av lillan hos mamma och pappa som ville låna henne i några timmar. Så nu skall jag vara barnledig hela dagen. Vad skall jag hitta på tro? Pissigt väder är det också... Jag skall dammsuga iallafall. Bara lite lättsådär. Jag dammsög igår men lillan tyckte att brödrosten var spännande imorse och drog ut den ur skåpet. Smuligt allan.

Blev stoppad av polisen när jag åkte hem från mamma och pappa. Det är första gången EVER (jag blev jo fotad i den där jävla kameran förra året men det räknas inte.) Jag fick mitt körkort 2001 kan tilläggas. Jag fick blåsa och hon kollade kortet bara. Inget avancerat. Givetvis fick jag köra vidare.

Nu skall jag stilla min Facebook abstinens...
So long my friends!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att vi fick ha Alicia idag. Hon är så lätt o rolig att ha vårt lilla charmtroll. Kram

2009-08-04 @ 21:36:56
Postat av: Sara

träffade din lilla Alicia hos mormor idag=) hon fick visst följa med mormor o mina småttingars mormor ut på långpromenad=)

2009-08-04 @ 23:04:05
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

ja tänk sicka mormors dejter de ka ha sen =)

2009-08-04 @ 23:51:19
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0