Ett års kalas

Vilken dag vi har haft! Den har varit helt underbar! Alicia har blivit så uppvaktad och hon har verkligen njutit av all uppmärksamhet. Och så mycket fina saker som hon fått.

Morgonen började här hemma vid 7:30. Lillan fick två presenter av oss på morgonen.

   

Av oss fick Alicia två ljudböcker, duplo och ett par Adidas dojor. Fast skorna fick hon redan för ett par dagar sedan. Duplot är verkligen populärt!

Vi har haft kalas för henne hemma hos mina föräldrar eftersom vi bor så jäkla trångt. Jag, Chrille och lillan kom hem till dem vid 10:30 i förmiddags och började förbereda lite smått. Lillan fick gröt för att sedan sova en tupplur för att vara pigg på kalaset. Hon sov en timma och en kvart och var jätteglad när hon vaknade. Perfekt!
Vid 14 tiden kom alla gäster. Dem hade så fina presenter med sig. Jag skall ta bilder på allt och visa er.
Vi fikade, jag hade bakat cupcakes, chocolate chip cookies och tårta och köpt havrekakor. Tårtan var helt sjukt god och så simpel att göra. Ni skall få recept på den.. Enklare tårta kan man nog inte hitta.

 
 

Smarrigt fika

  


Efter att lillan fick gå lös på tårtan och käka själv med händerna haha. Men å vad nöjd hon var och det är huvudsaken!



Jag och lillan.



Ballongkul! Hon lyckades att inte smälla en enda. Helt otroligt så som hon slet och bet i dem.



4 genertioner. Min farmor, jag, min pappa och Alicia.



Mina föräldrar, jag och lillan



Mamma, pappa, barn



Gos med stora nallen hon fick av Lisa

  
 

Efter kalaset så stannade vi, mina syskon och Malin kvar och grillade. Det var grymt gott. Morbror Håkan körde runt Alicia i skottkärran. Superkul tyckte hon!

Tack alla som har varit med och gjort denna dagen minnesvärd! I mina ögon så har den varit helt perfekt. Alicia har varit duktig och inte gnällt någonting. Tack för alla fina presenter till Alicia. Hon har varit supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Tess

Lätt att jag vill ha receptet på tårtan!!!! :P Ser hur god ut som helst jue yummi!

2009-08-02 @ 08:22:02
Postat av: Mamma

Tack för ett trevligt kalas. Alicia var så snäll o verkade trivas med all uppmäksamhet. Kram till Er alla tre.

2009-08-02 @ 08:56:47
Postat av: Sara

aaaah ja vill ha recept på tårtan ser hur smarrig ut som helst=) o dom skorna anna var fan värd dom pengarna för jäklar va fina!

2009-08-02 @ 14:48:44
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: julii

grattis i efterskott!

va fin du e i håret anna, känns mer som du med lockar igen!

kramar

2009-08-04 @ 09:41:42
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0