Jag blev så ledsen och arg

Framför oss på stranden idag så satt det en pappa och hans dotter som jag gissar var 4 år ungefär. d.Sättet den här pappan hade mot sin dotter gjorde mig så arg och så ledsen.
Den här lillan flickan lekte med händerna i sanden och sen ville hon hålla i sin pappa men då säger han ARGT till henne: Du lägger inte dem händerna på mig!!!! och jag hörde han även säga: Hur dum är du egentligen?! Jag tyckte att det såg ut som att han slog henne i rumpan också men det kan har varit att han borstade bort sand. Jag satt där och tittade på dem och jag iaktog den lillan flickan och tänkte att gör han en grej till så går jag fan fram och frågar vad hans problem är! Jag ville bara ropa på henne att: Kom och sätt dig på våran filt här med oss!
Dem hade sedan varit och köpt glass och när dem gick tillbaka till sin filt så gick pappan ca 2-3 meter framför sin dotter.

Jag blev så ledsen när jag såg detta så det kom faktiskt tårar i mina ögon. Hur kan man vara så elak mot en liten flicka? Hon var så söt och jag tycker så synd om henne som har en sådan pappa. Han verkade bara vara irriterad på henne hela tiden.

Att se såna här saker gör mig så ont och har blivit ännu mer påtagligt sen Alicia föddes. Jag tänker att om någon skulle behandla Alicia så, då skulle jag flippa över! Jag skulle bli så jävla arg!
Stackars lilla tjej, jag tänker på henne fortfarande...

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag drömde om denna pappa inatt!!! Fast i drömmen gick du fram till honom o fråga va han höll på med, han bara svara surt att du skulle gå å sätta dig igen... sen vakna jag, så synd jag ville veta vad som hände sen...du hade ju nitat ner honom hahahahha

2009-08-08 @ 08:58:47
Postat av: tess

d e inte jag som skrivit inlägget ovan (therese ) men fy vad hemskt. sånna människor borde inte få ha barn. jääävla idiot.

2009-08-08 @ 09:33:55
Postat av: anna

förvirrande med två tess men jag tror jag vet vem som e vem hehe.

2009-08-08 @ 12:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0