Jag saknar dig

Jag saknar dig ibland Alicia när du ligger och sover. Ikväll är en sådan kväll. Jag vill bara ta upp dig, väcka dig och krama och pussa på dig. Men jag skall inte störa dig i din sömn... Vi kramas imorgon när du vaknar. Som vi alltid gör på morgonen. Du står och tittar på mig i din säng och jag är så trött så trött och vill bara sova haha. Men när jag reser mig upp så blir du så glad och skrattar. Och vi kramas! Dagen kan inte starta bättre!

Jag älskar dig min docka! Du är så underbar!


Kommentarer
Postat av: Malin

vad sött du skriver till henne, vill med ha den känslan..

2009-08-19 @ 05:23:45
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh det gick härliga varma rysningar genom kroppen på mig när jag läste detta, vilken underbar känsla det är. Du kommer att älska om ett år ungefär när du hör dem små fötterna tassar över till ert rum o du hör ett svagt: "mamma..." :) Åh det är underbart, trots att man bara vill sova vidare så är det så härligt att få den goa stunden på morgonen ihop :) Nu måste jag krama om Melissa för de, älskade ungar!

2009-08-19 @ 07:54:53
Postat av: Annica

Hej tjejen! Jag tänkte kolla med dig om en sak.Ni bor i sandarna nu va? Är det ett bra och tryggt område? Riktigt fint skrivet! kram annica

2009-08-21 @ 10:11:45
Postat av: anna

japp vi bor i sandarna! Jag älskar att bo här! Det är så mysigt att ha små caféer och restauranger i närheten. Lite civilisation liksom. =) när till vattnet är det ju också. Jag kände mig hemma här från första dagen jag flyttade hit. Jag tycker att det är safe och tryggt! verkligen! Funderar ni på att flytta??!! kram kram

2009-08-21 @ 13:37:59
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

ja, barnens mamma ska flytta till askim så vi vill väl lite närmare väster och jag gillar ju majorna starkt. sen flyttade ett par kompisar precis dit och skulle bli riktigt glada om vi flyttade med:) känns iofs som att allt är tryggare än kortedala...hihi. Vi får väl se, det är ju inte helt lätt att få lägenhet där bara. Stor kram och fortsätt skriva för jag läser varje dag!

2009-08-21 @ 14:26:53
Postat av: anna

vad roligt att höra! nej det är svårt att få lägenhet här.. tyvärr. Vi bytte till oss denna... fast då bodde vi iofs i sandarna redan, fast i en etta... Lycka till och håll mig uppdaterad! =) Kram

2009-08-21 @ 20:18:16
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0