Liseberg

Idag var jag, Alicia, mamma och min faster på Liseberg. Det var meningen att jag, Chrille och lillan skulle gå men C har blivit förkyld och vi vet ju alla hur karlar med förkylning beter sig.
Vi gick först till Johan och käkade där Johans arbetskamrater passade upp på lillan. Bar och matade med smörgås. Alla visste vem Alicia var. Så sött att Johan är så stolt och pratar om henne =). Som vanligt var det jävligt god mat.
Sen gick vi ut i parken. Det var hur mycket folk som helst. Inte så konstigt med det vädret som varit idag. Helt underbart!



På ponnykarusellen



Träffade kaninerna. Men dem var INTE populära.



Här lyckades hon få på ett smile haha



Vi var och spelade hos min kusin i plopphjulet. Jag gick vinstlös hem idag.



Åker trummeliten



Mamma och Ewa



Liseberg är jätteroligt!

Tack mamma, lillan och faster för en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0