Min docka

Grattis till min fina Alicia som fyller ett år idag!

Alicia, min fina! Jag önskar så att jag kunde förklara så att du verkligen skulle förstå hur mycket du betyder för mig. Hur mycket jag älskar dig och hur mycket glädje du ger mig varje dag. Varje gång du ler och skrattar så blir jag alldeles varm och kärleken nästan bubblar över. Innan du kom så hade jag ingen aning att man kan älska någon så här mycket!
Jag är så stolt över dig och allt du gör! Du är så duktig och du kan så mycket redan, och än har du så mycket kvar att lära av livet.
Jag är så glad att du är min! Min skatt!




Detta är det nya nu, peka på ALLT! Allt är dä!
Klänningen hon har på sig är riktig vintage. den hade jag på min ett års dag för 26 år sedan.

Vi har haft en underbar dag och jag tänkte skriva ett inlägg om den nu. Kika in om en stund.


Kommentarer
Postat av: Tess

Underbar klänning!! Shit va kul att ni kunde ha samma :) Hon ser ut att ha haft en jätte mysig dag lilla fisen. Vi hörs i veckan babe!

2009-08-02 @ 08:20:05
Postat av: Sara

åhå var d din klänning? fan va gulligt, vissa saker funkar fast d e 26år emellan

2009-08-02 @ 14:50:28
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0