På stranden

Jag tog lillan med mig och åkte och badade idag. Hade tänkt åka själv och Chrille skulle vara hemma med lillan men eftersom hon älskar att bada så tog jag med henne. Hon är ju så lätt och vi bara roligt tillsammans. Hon klickade med två flickor, 4 och 10 år gamla. Så dem satt med oss på våran filt och lekte med Alicia en stund. Vi var ute från 9:30 till 13 ungefär. Så jag har fått ganska mycket färg om man säger så =).

 

När vi kom hem duschade vi och sen åkte vi och handlade lite. Det blev tacos till middag och jag har bakat inför kalas nummer tre imorgon. Carro, Sara och förhoppningsvis Therese kommer. Och Catrin kommer efter jobbet. Så det blir en mysig dag imorgon. Lillan kommer gilla uppmärksamheten =).

Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Har suttit ute på balkongen en stund. Det är helt underbart varmt ute och klockan är nästan 23:30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0