Stockholm dag 2

Efter en kväll med en liten docka som tyckte att det var väldigt roligt att "prata" med sin mamma och mormor när hon egentligen skulle sova så var jag extremt trött när vi vaknade. Jag och mamma duschade och gjorde oss klara. Vi fick tom vänta på att Alicia skulle vakna haha. Så är det när man håller igång till klcoakn 23. Vi käkade frukost och rörde oss ner mot stan. På onsdagen gick vi på stan hela dagen.

   

I Gamla Stan och i skyltfönstren till Bukowski affären. Dem har så fina saker!

Det blev en del shopping, både till mig och Alicia. Vi käkade middag på en restaurang i gamla stan där vi frågade servitrisen om det fanns någon bra lekplats för Alicia, hon tipsade oss om Humlegården och vi tog oss dit. Vilken lekplats! Herregud, hur stor som helst och den var uppdelad i sektioner från äldre till mindre. Där fanns verkligen allt. Alicia åkte rutchkana, gungade och käkade sand haha. Hon träffade en liten kompis också. Liv hette hon. Alicia var snabb att gosa in sig i Livs hår. Vi stannde på lekplatsen en bra stund så att Alicia skulle få göra av med energi efter att ha suttit i vagnen större delen av dagen.

   



Tjohooo!





Efter Humlegården blev klockan mycket och vi gick tillbaka till hotellet och åt en gång till haha. Om det ändå är gratis så. Dessutom var det taco buffé....

Dag 3 skriver jag om imorgon. Nu är jag för trött. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken liten sötfis=) låter som ni hade det heltoppen!

2009-08-17 @ 00:05:56
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Ni verkar ha heft toppen dagar i Stora staden trots tråkigt väder :) Å lillan har ju jätte kul :)

2009-08-17 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0