Torsdag Fredag

Igar var det helt otroligt varmt ute och jag och Alicia hade bestämt date med Tess och Melissa i slottskogen. Vi gick aldrig upp för att titta på djuren för vi orkade inte gå upp för backen haha. Nej men asså det var fööör varmt! Barnen lekte på Plikta sen satt vi i gräset i skuggan och hade picnic. Där var det behagligt. Jag fick inte sitta så mycket dock. Alicia skulle envist ut till vägen hela tiden. Så jag fick hämta henne och då blev hon jättearg och så höll det på. Full fart nu!

     

Vi hade en jättemysig dag i hettan!
Är det bara jag som längtar efter hösten? Jag tycker att hösten är så fin med alla löven i olika färger och när morgonen är sådär småkylig men under dagen blir det riktigt behagligt. Soliga höstdagar är otroligt fina!

Idag har vi varit och lekt lite med Malin och Victor. Vi var ute på 421 en sväng på eftermiddagen och sen tog jag med Alicia upp till lekplatsen här uppe. Sen fick vi gå hem och duscha för det var sand överallt!
Nu skall jag läsa lite bloggar, sen skall vi kolla på film! Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tess

Neee du e InTE ensam om o längta till hösten, de e så mysigt med tända ljus o sitta under en go filt :)

2009-08-21 @ 23:23:36
Postat av: Tess

Åh va underbara dem e dem små! Småfisarna :)

2009-08-21 @ 23:25:50
Postat av: Sanna

söta bilder!

2009-09-02 @ 18:50:19
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0