Varberg

Jag och lillan kom ner till varberg vid 11 tiden och vi hämtade upp Helena och åkte ut till Getterön. Där har jag aldrig varit innan. Det var jättefint. Gräs, sand och klippor. Jag föredrar gräset. Sanden är jobbig för man har den överallt när man åker hem (det hade vi ändå dock) och klippor är för hårt. Obekvämt.
Vi fick en bra plats och götta oss, tjötade och badade.





Lillan tyckte om att bada idag med. Hon tjoade, skrek och skrattade haha. Dock var det inte så poppis att bada med badringen. Bara nära mig.

Efter vi varit på stranden så åkte vi hem till Helena och duschade och Alicia sov middag en stund. Vi promenerade sedan ner till stan och gick och satte oss på en restaurang. Jag åt lax med potatis och skagenröra. Det var jättegott! Alicia hade alla ögon på sig på restaurangen när hon stojade runt. Hon fick gå ner från stolen och gick in där baren var. Där spelades musik och hon började dansa och klappa händerna haha. Sen träffade hon en liten kompis, en pojk som var sex månader.  Hon klappade jättefint på hans huvud och la kinden mot och sedan fick han en puss. Aaaw så söt hon är! Hon var väldigt försiktig och det är ju jättebra!
Jag har bilder men lägger inte upp dem här då jag inte vet om det är OK med den lilla pojkens föräldrar.

Vi kom hem till Göteborg igen vid 20:30 ungefär. Alicia var vaken hela vägen, hon fick inte sova eftersom hon skulle sova för natten när vi kom hem. Hon var gnällig ett tag men då satte jag på Barnkammarboken och hon blev så glad och skrattade och klappade händerna haha! Hon är underbar!

Och ikväll somnade hon jättesnällt. Jag la henne och gick ut och hon sa inte ett pip. Det har verkligen varit en underbar dag. Förutom att jag fick 500 spänn i P-bot. Men what the fuck...
Tack Helena för en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

låter verkligen som ni hade en grymt trevlig dag=) härligt

2009-08-07 @ 20:42:08
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0