Vi är hemma!

Vi kom från stockholm igår kväll. Vi har haft det helt underbart! Nu hade jag tänkt blogga om resan men precis när jag börjar skriva så dör kamerabatteriet, jag höll på att föra över alla bilder. Så jag får skriva om resan imorgon istället. Det är roligare med bilder.

Idag upptäckte jag att Alicia har fått en tand i överkäken! Lustigt, för jag kollade igår och då såg jag inte ett spår av en tand. Men idag helt plötsligt så stack det fram en vit liten pigg. Nu har hon tre tänder nere och en uppe. Sötis. Och hon är så duktig när dem skall borstas. Hon skrattar och blir jätteglad när jag tar fram tandborsten haha. Världens bästa unge har jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

aaaw va söt hon e=) hehe, blir inga hål i hennes tänder inte!

2009-08-15 @ 23:29:42
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

nej då =) Inga tandtroll i den munnen

2009-08-16 @ 00:22:43
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig resa det var så kul att resa med Er. Det gör vi om tycker jag. Kram

2009-08-16 @ 18:20:48
Postat av: anna

det tycker jag också mamma. en tradition!

2009-08-16 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0