11e december 2009

Idag är det grått och trist ute och jag sitter och funderar på vad vi skall hitta på. Alicia tittar på Musses klubbhus som hon älskar. Musse ropar hon så fort hon ser honom och skiner upp som en sol! Sötis!
Ikväll är det ju iaf idol finalen. Den skall jag se såklart! Jag tror jag håller på Calle faktiskt. Han är den som har utvecklats mest under hela resan. Erik var en färdig artist redan från början och kommer att lyckas oavsett. Men kommer ni ihåg Calles auditions? Han stod helt still och stirrade ner i golvet när han sjöng. Idag rör han på sig och har bra scen närvaro. Go Calle!

Hoppas ni får en bra dag. Kom gärna med tips hur man kan roa sin ett åring i hemmet. Fantasin börjar ta slut här hemma haha.



Sånt här är ju skoj =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...hon ser ut att va lite på bushumör där...typisk busfrö-min!

Sötproppen!

Hoppas allt e bra med er!

Kram kram

2009-12-11 @ 11:21:52
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0