Ett försök till...

Jag blir så trött.... Jag skrev ett lång inlägg förut men så försvinner det. Nu tänker jag inte skriva lika mycket...

Äntligen har snön kommit till Majorna. Jag och lillan åkte till stan igår och köpte en pulka till henne. Så efter vi hade ätit middag igår så kom brorsan och hans fru hit så gick vi ut och åkte pulka. Alicia tyckte verkligen inte att det var skoj. Hon bara skrek och grät, förutom när vi åkte i den långa backen haha. Då var hon kanske stel av skräck.... Jag tyckte iallafall att det var riktigt roligt! Vi var ute en kort stund bara och sen gick vi in till oss och fikade.



Så här skoj tyckte Alicia att det var...



Och såhär skoj tyckte jag att det var!!



Tidigare på dagen när vi åkte och handlade pulkan...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Alicia då, åka pulka e ju jätte roligt!

2009-12-22 @ 14:16:39
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0