Februari 2009

Februari var månaden då min bror hjälpte oss att måla om vardagsrummet här hemma. Det blev så bra och jag gillar verkligen det vita! Lättare att matcha och lätt att piffa till med små inredningsdetaljer.
Den 1a februari hade vi halvårs kalas för Alicia. Hon blev ordentligt uppvaktad av släkten. Lilla tjejen ♥.

 

Vi lämnade bort Alicia över natten för första gången har jag för mig? Mamma och pappa passade henne eftersom jag och Chrille var bjudna på 30 års fest till hans kompis. En fest som slutade med att vi kom hem klockan 21 på kvällen haha. Party poopers.
Lillan gungade för första gången och hon tyckte att det var superkul!



Lilan började ta sig runt här hemma genom att backa =). Alla sätt är bra utom de dåliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0