Juldagen och annandagen

Ursäkta min frånvaro. Har inte haft så mycket lust att blogga dem senaste dagarna.
Vad har hänt sen sist? Jo, juldagen spenderade vi hemma hos mamma och pappa med brorsan och hans fru också. Vi käkade julmat och även då åt Alicia sill och jansons frestelse och allt annat gott haha. Hon är för rolig. Sen var det paket öppning och lillan har fått så fina saker. Av mamma och pappa fick hon en spis från MICKI och små köksredskap som hon verkligen tycker om och en tröja som mamma hade stickat. Av brorsan och Malin fick hon massa fina kläder och en bok "365 godnattsagor". Sen fick hon ju ännu mer paket på annandagen då vi var hos farmor och farfar på annandagsmiddag. Då fick hon en dockvagn, en elefant som man kör framför sig som spelar och blinkar, ett pussel och en bok (som hon är livrädd för haha). Om jag har glömt någon julklapp så ber jag om ursäkt, men hon har fått så mycket fint så det är svårt att komma ihåg allt. Tack för alla fina presenter!

Här kommer lite bilder från juldagen:



Alicia och morbror Håkan läser bok.



Julklappsutdelning.



Alicia i den fina klänningen hon fick av morbror och Malin. Den tyckte hon aå mycket om så hon ville ha på sig den med en gång.



Fina tröjan som mormor stickat.

Bilder från annandagen:



Alicia leker med elefanten som hon fick av Ewa och Lisa!



Man får visa gamlafarmor hur man gör också...



Väntar på den underbart goda maten.



Alicia med sina morbröder som lärde henne att diska... Det var på tiden.



Kolla in den goda glasstårtan! Yummy!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud så söt hon e på den bilden när hon står vid granen med din mamma, ser ut som en liten docka!

Å va e det för slags tårt-proffs som gjort den tårtan??? Rena brölloppstårtan!

Jag tycker vi gör tradition av att ni kommer ner i januari! ;)

Kraaaaaaaaam

2009-12-30 @ 08:54:01
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

Det är ett tårt proffs som gjort den tårtan. JAG! Haha skoja ba, den är från Lejonet och björnen. Ja! En tradition tycker jag med! Om jag har några pengar över denna månaden dvs.

Kram

2009-12-30 @ 09:48:36
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0