God Jul!



God Jul mina vänner! Hoppas ni har haft en trevlig dag med era kära.
Jag är supernöjd med min julafton! Att vara med Chrilles släkt var riktigt roligt. Jag älskar hans mormor och morfar så mycket som om dem vore mina egna! ♥ Vi har ätit massa god mat. Alicia åt som att det inte fanns något stopp. Hon åt sill, gravad lax, rödbetssallad, köttbullar, prinskorvar, drack julmust.. Rubbet! Min mamma har alltid sagt till mig att: Det finns igen dag på året då barn äter så dåligt som på julafton... Pyttsan. Inte min dotter haha.



Matvraket som även fick tag på ett glas rödvin.... Hur många klunkar hon fick i sig vet vi inte. Balansen var bra.... Men hon däckade i bilen.. utan napp....

Lite lustigt när vi bytte julklappar... Vi vuxna hade köpt ett paket var som vi la i en säck också hade Fanny (Chrilles kusin) numrerat dem och så fick vi en nummerlapp. Jag och Chrille fick paketen som vi hade köpt haha. Båda två! Det gjorde inte mig något eftersom det låg fina ljusstakar i det ena paketet. Så dem får gärna pryda vårt hem.
Nu är vi hemma och lillan sover. Hon har varit så duktig hela dagen och jag är så stolt över henne eftersom hon bara sovit 10 minuter på hela dagen. Fina julklappar har hon fått också. Imorgon skall vi leka med alla nya saker. Också skall vi hem till mina föräldrar och fira jul igen =)

Ha en fortsatt härlig julafton ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha...hon äter ju fan bättre än mig.

Å rövin skulle jag aldrig få i mig ;)

2009-12-24 @ 21:36:09
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

a hon är en stadig biff den lilla haha. Sen skulle hon stjäla mina revben och grejer. Men jag fick sätta stopp....

2009-12-24 @ 22:55:55
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Johan

Kul och höra att ni haft en bra julafton. Hoppas hon har lika god aptit på lördag för sin morbrors mat. Men det har hon säkert.



Vi hade också en mysig julafton. Har nog aldrig legat så lite julklappar kring granen som i år. He He

2009-12-24 @ 23:30:46
Postat av: catmust

Gud va söt hon e!!

2009-12-25 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0