Jag har så tråkigt...

... så jag gör en lista!

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Nej
Någon favoriträtt : Tacos!
Någon flick/pojkvän : Ja ♥
Puder på dig :  Japp, mineralpuder
Några framtidsplaner : Att öppne mig egen inredning/blomsterbutik
Någon sjukdom : Nope. Peppar Peppar...
Gymkort : Friskis & svettis
Några kärleksproblem : Dem kommer och går...
En homosexuell kompis : 2 st. Men jag umgås inte med dem längre tyvärr. Kontakt på facebook bara.
Duschat idag : Självklart
Någon kompis som snarkar : Oja, annars har jag en kille som gör det för alla...
Någon vän som spelar i ett band : Nej
Några mvg:n : Ja det hade jag faktiskt. 6 stycken tror jag 
Någon som förstår dig : Ja. Tur är väl det!
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag brukar kunna försvara mig själv. Stor i truten. Men annars gjorde några kompisar det bra åt mig 2002. Sara och Therese minns ni? hahaha
Något beroende : Godis!
Fikat idag : Japp...
Nagellack : Rött på fingrarna
Någon vän som bor i ett annat land : Ja.

VEM ? ..

Avskyr du : Ingen jag kan komma på....
Hånar du :  Ingen!
Delar du mest minnen med : Linda och Chrille.
Längtar du mest efter : Joey i USA
Stör du dig på : Jag stör mig på Volvo att jag skall behöva gå och jobba en månad för att sen få sparken!
Gosar du med : Alicia
Lagar mat : Jag
Diskar : Jag
Tror att den är någon : Alla är någon!

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Jag läser tidningen på nätet. Mest GT.se.
Buss åker du oftast : oj. Jag åker typ aldrig buss.
Frisyr har du : Nån uppklippt variant haha.
Dag fyller du år : 11e september
Årstid föredrar du : Sommaren, eller våren kanske...
Stad är du uppväxt i : Göteborg

VAD ? ..
Gör du nu :
Denna listan!
Gör dig till en bra människa : Att jag är snäll och bryr mig om mina medmänniskor.
Gör dig till en dålig människa : Att jag ibland kan vara snabb att döma... Det gillar jag inte alls...
Vill du arbeta med : jag vill ha min egen inredning och blomsterbutik!
Är roligast just nu : Att få följa Alicias framsteg från dag till dag
Har du på dig nu : Pyamas
Har du för smink idag : Mineralpuder, rouge, ögonbrynspenna och mascara.
Äger du för skor : Lite av varje
Har du för storlek i skor : 37-38
Läser du för bok : Flickan som lekte med elden
Ska du göra nu : Surfa lite till sen ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha aaah ja kommer ihåg=)

haha fan d va kul ändå!

2009-12-02 @ 19:54:29
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 00:36:07
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0