Juldagen

Godmorgon!
Idag gick jag och lillan upp kl 8 och käkade frukost. Chrille sover fortfarande. Nu sitter vi och tittar på barnprogram och Alicia har leker med sina klossar som hon fick igår. Musse Pigg tröjan har hon matchat snyggt med sina pyamasbyxor hehe.



Idag skall vi hem till mamma och pappa och fira en liten mini julafton. Min bror och hans fru skall också dit eftersom dem firade med hennes släkt igår. På dagen har vi inga planer direkt. Jag skulle vilja låååångpromenad men det blåser jättemycket så jag får se.


Kommentarer
Postat av: Malin

finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :P

2009-12-25 @ 09:27:18
Postat av: tess

Hoppas att ni får mysigt hemma hos mor o far! Vi har haft en underbar jul, tommys parents va här idag åkte för en liten stund sen. Melissa har fått så mycket fina saker, hon e FÖR bortskämd alltså hahaha!! Ha de så bra gumman så hörs vi när vi kommer hem från fjällen. Vi åker på söndag...



Stora kramen

2009-12-25 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0