Julklapp till lillan?

Asså jag vet verkligen inte vad jag skall hitta på i julklapp till Alicia i år. Förra året var det lätt, några små grejer att bita på, nåt att trycka på, nåt som spelar och sen var det bra. Det känns som det krävs lite mer i år. Jag har funderat på ett verktygset med hammare och lite sånt. Det tror jag hon skulle tycka var roligt. Kanske en liten dockvagn? Eller är hon för liten för det kanske?
Hmmm... Jag skall inte köpa för mycket saker till henne. Denna julen är antagligen den sista som hon är såpass liten att hon inte förstår så mycket. Så det är lika bra att hålla i plånboken....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta en tur till Gekås vetja så kan du hälsa på mig å Jull samtidigt ;)

Å mer för pengarna lär du ju inte få någon annan stans...

Puss å kram

2009-12-04 @ 08:18:17
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Ewa

Du kan köpa Nopper det tycker de om i den åldern. Har inte du kvar din lilla röda dockvagn i trä som du fick av mig när du fyllde ett år. finns den kvar så är den precis lagom nu.Om du har kvar den och om du tycker om den. Ta fram den och köp/sy ett litet bäddset till. Enkelt och billigt. Hon är så liten fortfarande att hon inte behöver så mycket. Sen kommer ju hon att få ifrån alla håll och kanter så det lär inte gå någon större nöd på henne och hon förstår ju inte innebörden ännu.

Sen vet jag att det är jätteroligt att köpa julklappar till sina barn så jag förstår dig. Köp någon/några små grejer så räcker det säkert och så sparar du pengar vilket vad jag förstår behövs.

Lycka till!!

2009-12-04 @ 09:50:11
Postat av: anna

tack för tipsen Ewa. jag skall kolla med mamma och den dockvagnen finns kvar. Hoppas, den hade ju varit perfekt till Alicia =)

2009-12-04 @ 11:10:56
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: ewa

Vad kul. Vi får hoppas att den finns kvar. Det är en stabil första dockvagn passar perfekt nu i den åldern Jag har sparat Lisas till hennes förhoppningsvis kommande barn.

Om den inte har gått sönder så kanske den finns kvar.

Den skulle passa bra till Alicia nu.

Hälsa mamma och pappa

2009-12-04 @ 16:35:52
Postat av: Mamma

Sorry men den vagnen finns inte kvar.

2009-12-04 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0