Kamin

Stackars Alicia. Hon har fått feber och är varm som en kamin. Jag la henne för en middagslur för ca 40 minuter sen och precis innan fick hon alvedon. Hon vaknade för ca 10 minuter sen och var ledsen och väldigt väldigt varm! Borde inte febern ha gått ner lite? Dessutom hade hon gåshud, antagligen frös hon och det brukar väl betyda att febern stiger? När man svettas sjunker den och när man fryser stiger den, är det inte så?
Nu skall jag lägga mig med henne eftersom jag har varit vaken sen klockan 6 imorse.

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men stackars lilla tjejen då!

Hoppas hon blir bättre snart, feber e inte roligt.

Krya på dig Alicia, kram kram

2009-12-16 @ 15:31:40
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

tack tack hälsar hon. Och en kram också ;)

2009-12-16 @ 15:52:18
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Ewa

Stackars liten, det är ju bra att det kommer nu så hon blir frisk innan tomten kommer. Ge henne en kram ifrån mig.

Kram

2009-12-16 @ 17:13:21
Postat av: Mamma

Stackars Mormors sötnos hoppas febern försvinner snart. Ja Du tänker rätt med febern. Pussa o krama henne

2009-12-16 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0