Liseberg

Idag träffade jag och Alicia mamma i stan som jag skrev tidigare. Vi tittade först på skyltningen på NK. Jättefint var det. Alicia tyckte faktiskt att det var spännande. Hon pekade på de olika sakerna och tittade med stora ögon. Efter vi hade kikat på skyltningen en stund så promenerade vi bort till korsvägen och mötte upp min faster för att gå in på Liseberg. Det är absolut bäst att gå dig en vardag kväll. Det var inte alls mycket folk så man kunde titta i bodarna och Alicia kunde få springa runt lite själv också utan risk att bli nertrampad.





Det är så fint och mysigt på Liseberg på julen.







Vi var såklart inne och hälsade på Tomten. Det syns inte på bilden men jag kan avslöja att han inte var så omtyckt och att underläppen åkte ut och darrade lite lätt. Lilla pysen då...

 


Sen tramsade vi oss lite (läs jag) i spegeln utanför spegelhuset. Den sista bilden ör dock normal ;).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig kväll.Kram

2009-12-09 @ 22:43:42
Postat av: Jill

Gud va mysigt!!! Måste också gå dit snart=) Det var jag som ringde dig från dolt igår Mars!! pösssss

2009-12-10 @ 07:23:29
Postat av: anna

Tack själv mamma!!

Jahaaa var det du Jillbert. Ring idag igen om du kan. Puss

2009-12-10 @ 08:52:31
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhhh va mysigt ni ser ut å ha det!

Jag vill oxå dit, blev inget förra året å då sa jag att nästa ska jag iallafall dit! Men det verkar inte bli så i år heller :(

Finns ju inget annat som ger sån julkänsla som jul på liseberg, å i år hade jag behövt det mer än någonsin. Men men...

Kraaaaaaaam

2009-12-10 @ 09:02:23
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag säger det samma som mamma-tack för en trevlig kväll.Kram

2009-12-10 @ 11:59:47
Postat av: anna

tack själv Ewa!

2009-12-10 @ 12:47:40
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

åååh vad mysigt ni ser ut att ha haft det=) hälriga bilder på en härlig familj=)

2009-12-10 @ 17:36:54
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0